انجام پایان نامه
انجام پایان نامه | انجام پایان نامه کارشناسی ارشد | مشاوره رایگان انجام پایان نامه

امروزه در بین علوم -علی رغم مدیریت نامحسوس تحقیقات و مطالعات- مسائلی مطرح می شود که در عین واضح بودن، احیانا بسیار سوال برانگیز هستند. بسیاری از گرایش ها، رشته ها و حتی دانش های جدیدی براساس این سوالات و مسائل نو بوجود آمده اند. رشته های بین رشته ای از قبیل بیوتکنولوژِی، اقتصاد کشاورزی و... نیز از جمله این مسائل بوده و برای پاسخ به نیازهای جدید جوامع علمی و اجتماعی تاسیس شده اند و هر کدام به موارد خاصی از علوم می پردازند.
فلسفه علم و به طبع آن فلسفه علوم مختلف مانند فلسفه منطق، فلسفه زیست، فلسفه سیاست و... همه از نوع نیاز جدیدی است که ناظر به همین نیازها تاسیس شده و در دانشگاه ها ترویج شده اند. چند سالی است که دانشگاه های کشور نیز در این رشته ها فعال شده اند و دانشجویانی برای این رشته ها تربیت نموده اند. هر چند که از تاسیس این علوم میان رشته ای در سیستم دانشگاهی نمی گذرد، اما وقتی تاریخچه این مباحث را در فرهنگستان ها و آکادمی ها بررسی می کنیم، می بینیم که این مسائل سال هاست که در این مجامع مطرح بوده و پژوهش های فراوانی در این خصوص صورت پذیرفته است. اما پس از مدتی این رشته ها وارد سیستم توزیع و ترویج علم یعنی دانشگاه ها شدند و دانشگاه های کشور نیز به پیروی از بقیه دانشگاه ها، این رشته ها را تاسیس کردند.



ادامه مطلب ...


  • روانشناسی بالینی
  • روانشناسی عمومی
  • روانشناسی تربیتی
  • روانشناسی صنعتی و سازمانی
  • روانشناسی استثنایی

روان‌شناسی را می‌توان به طور کلّی به دو بخش پژوهشی (جهت افزایش دانش‌پایه) و کاربردی (جهت به کار بستن دانش در حل مسائل دنیای واقعی ) تقسیم کرد.
به دلیل آن که روان‌شناسی با موضوعات دیگری از قبیل زیست‌شناسی، فلسفه، انسان‌شناسی و جامعه‌شناسی نیز ارتباط دارد، شاخه‌های جدید پژوهشی و کاربردی به طور مستمر در حال شکل‌گیری است.

برخی از رشته‌های روان‌شناسی هم اکنون کاملاً جا افتاده‌اند و بسیاری از دانشگاه‌ها به ارائه دوره‌های آموزشی و مدرک دانشگاهی در آنها می‌پردازند. از جمله این رشته‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:



ادامه مطلب ...


تاریخ را سه گونه می ‏توان تعریف کرد:
1. علم به وقایع و حوادث سپری شده و اوضاع و احوال گذشتگان. زندگی نامه ‏ها، فتح نامه ‏ها، سیره ‏ها که در میان همه ملل تالیف شده و می‏ شود از این مقوله است.
علم تاریخ در این معنی، اوّلاً جزیی، یعنی علم به یک سلسله امور شخصی و فردی است نه علم به کلّیات و یک سلسله قواعد و ضوابط و روابط، ثانیاً یک علم «نقلی» است نه عقلی، ثالثاً علم به «بودن‏»ها است نه علم بن «شدن‏»ها، رابعاً به گذشته تعلّق دارد نه به حاضر. ما این نوع تاریخ را «تاریخ نقلی» اصطلاح می‏ کنیم.
2. علم به قواعد و سنن حاکم بر زندگی های گذشته که از مطالعه و بررسی و تحلیل حوادث و وقایع گذشته به دست
می ‏آید.  مورّخ به معنی دوم در پی کشف طبیعت حوادث تاریخی و روابط علّی و معلولی آن هاست تا به یک سلسله قواعد و ضوابط عمومی و قابل تعمیم به همه موارد مشابه حال و گذشته دست یابد. ما تاریخ به این معنی را «تاریخ علمی» اصطلاح می ‏کنیم.
این جهت، تاریخ را بسیار سودمند می‏ گرداند و آن را به صورت یکی از منابع «معرفت» (شناخت) انسانی درمی‏ آورد او را بر آینده‏ اش مسلّط می ‏نماید.
تاریخ علمی مانند تاریخ نقلی به گذشته تعلّق دارد نه به حال، و علم به «بودن ها» است نه علم به «شدن ها»؛ اما بر خلاف تاریخ نقلی، کلی است نه جزیی، و عقلی است نه نقلی محض.
تاریخ علمی در حقیقت بخشی از جامعه شناسی است؛ یعنی جامعه شناسی جامعه ‏های گذشته است.



ادامه مطلب ...


JCR مخفف عبارت Journal Citation Reports است. این پارامتر مربوط به ایمپکت فاکتورهای انتشار یافته توسط موسسه Thomson Reuters گفته می شود.

ایمپکت فاکتور impact factor اغلب به صورت مخفف IF نشان داده میشود به صورت میانگین تعداد دفعاتی که مقالات یک مجله در دو سال قبل از آن رفرنس داده می شود تعریف می شود. ایمپکت فاکتور به وسیله Eugene Garfield (بیانگذار موسسه تامسون ISI که بخشی از تامسون رویترز است) بنیان گذاری شد. ایمپکت فاکتور مجلات هر ساله برای مجلاتی که در لیست مجلات تامسون رویترز قرار دارند تعیین می شود. در پایان هر سال، مجله های تحت پوشش فهرست نویسی ISI که در فهرست وبگاه علم (Web of Science=WOB) قرار گرفته اند، ارزیابی می شوند. این موسسه هر سال در ماه ژوئن (ماه 6 میلادی) ایمپکت فاکتورهای مجلات در سال قبل را منتشر میکند که البته دستیابی به این ایمپکت فاکتورها هم رایگان نیست. مثلا در ماه جون 2012 ایمپکت فاکتورهای مجلات در سال 2011 انتشار پیدا کرد و این ایمپکت فاکتور به مدت یکسال هم معتبر است یعنی تا انتشار ایمپکت فاکتور سال بعد..... این شاخص مهمترین و در عین حال کاربردی ترین شاخص ارزیابی مجله ها از نظرISI است.ایمپکت فاکتورهای مجلات هر ساله در غالب یک فایل اکسل منتشر می شوند. اسامی مجلات در این فایل اکسل به صورت مخفف آمده است. همچنین می توان اسم مجلات را از روی ISSN مجلات پیدا کرد.

 

 

 

انجام پایان نامه,انجام پایان نامه حقوق,انجام پایان نامه علوم سیاسی,انجام پایان نامه مدیریت,انجام پایان نامه مطالعات منطقه ای,انجام پایان نامه ارتباطات,انجام پایان نامه دکترای حقوق,انجام پایان نامه دکترای علوم سیاسی,انجام پایان نامه تاریخ,انجام پایان نامه روابط بین الملل,انجام پایان نامه مدیریت اجرایی,انجام پایان نامه روان شناسی,انجام پایان نامه مهندسی,انجام پایان نامه مهندسی صنایع,انجام مقالات,انجام پایان نامه رشته های فنی,انجام پایان نامه حقوق جزا,انجام پایان نامه حقوق بین الملل,انجام پایان نامه اقتصاد,انجام مقاله,انجام پایان نامه مدیریت مالی,انجام پایان نامه مهندسی کشاورزی

 

http://www.sepehrdaneshco.com



مقالات علمی نشان‌دهنده‌ی علاقه‌ی دانشجو به انجام کار تحقیقاتی و میزان جدیت وی در انجام آن می‌باشد. به تجربه ثابت شده است که دانشجویانی که دارای مقالات علمی هستند، شانس بالاتری برای دریافت پذیرش در مقاطع بالای تحصیلی به ویژه در مقطع دکترا دارند. به همین دلیل داشتن مقاله‌ی علمی هم به دانشجویان کارشناسی و هم به دانشجویان کارشناسی ارشد توصیه می‌شود، اما دانشگاه‌ها از دانشجویان کارشناسی ارشد انتظار بیشتری برای داشتن مقاله دارند. به همین دلیل چنانچه دانشجوی کارشناسی ارشد هستید و قصد ادامه‌ی تحصیل در مقطع دکترا را دارید،‌ در چاپ مقالات علمی کوشش جدی نمایید.

مقالات علمی معمولا در کنفرانس‌ها و ژورنال‌ها چاپ می‌شوند. از نظر اعتبار تمام کنفرانس‌ها و ژورنال‌ها یکسان نیستند و کیفیت مقالاتی که در آنها چاپ می‌شود بسیار متفاوت است. توجه داشته باشید که وقتی برای ادامه‌ی تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور اقدام می‌کنید، کسی معمولا مقالات شما را نخواهد خواند، بلکه تعداد مقالات شما و اعتبار جایی که مقالات شما در آن چاپ شده است، معیار ارزشیابی خواهد بود. بنابراین سعی کنید که مقالات خود را به کنفرانس‌ها و ژورنال‌هایی که از نظر کیفی در سطح بالاتری قرار دارند ارسال نمایید.

در دوره کارشناسی نوشتن مقاله برای دانشجویان ضروری نیست اما داشتن آن خیلی مفید است.

 

 

انجام پایان نامه,انجام پایان نامه حقوق,انجام پایان نامه علوم سیاسی,انجام پایان نامه مدیریت,انجام پایان نامه مطالعات منطقه ای,انجام پایان نامه ارتباطات,انجام پایان نامه دکترای حقوق,انجام پایان نامه دکترای علوم سیاسی,انجام پایان نامه تاریخ,انجام پایان نامه روابط بین الملل,انجام پایان نامه مدیریت اجرایی,انجام پایان نامه روان شناسی,انجام پایان نامه مهندسی,انجام پایان نامه مهندسی صنایع,انجام مقالات,انجام پایان نامه رشته های فنی,انجام پایان نامه حقوق جزا,انجام پایان نامه حقوق بین الملل,انجام پایان نامه اقتصاد,انجام مقاله,انجام پایان نامه مدیریت مالی,انجام پایان نامه مهندسی کشاورزی

http://www.sepehrdaneshco.com



ایمپکت فاکتور impact factor اغلب به صورت مخفف IF نشان داده میشود به صورت میانگین تعداد دفعاتی که مقالات یک مجله در دو سال قبل از آن رفرنس داده می شود تعریف می شود. ایمپکت فاکتور به وسیله Eugene Garfield (بیانگذار موسسه تامسون ISI که بخشی از تامسون رویترز است) بنیان گذاری شد. ایمپکت فاکتور مجلات هر ساله برای مجلاتی که در لیست مجلات تامسون رویترز قرار دارند تعیین می شود. در پایان هر سال، مجله های تحت پوشش فهرست نویسی ISI که در فهرست وبگاه علم (Web of Science=WOB) قرار گرفته اند، ارزیابی می شوند. این موسسه هر سال در ماه ژوئن (ماه 6 میلادی) ایمپکت فاکتورهای مجلات در سال قبل را منتشر میکند که البته دستیابی به این ایمپکت فاکتورها هم رایگان نیست. مثلا در ماه جون 2012 ایمپکت فاکتورهای مجلات در سال 2011 انتشار پیدا کرد و این ایمپکت فاکتور به مدت یکسال هم معتبر است یعنی تا انتشار ایمپکت فاکتور سال بعد..... این شاخص مهمترین و در عین حال کاربردی ترین شاخص ارزیابی مجله ها از نظر ISI است.



ادامه مطلب ...


سوال شده است که  وقتی می گوییم یک مجله دارای نمایه بین المللی است منظور چیست؟

پاسخ. برای اینکه من و شما بتوانیم براحتی در اینترنت برویم و کلمات کلیدی را جستجو کرده و مقالاتی را که حاوی آن کلمات کلیدی هستند پیدا کرده و از آنها درافزایش دانش خود استفاده کنیم، برخی از موسسات آمده اند و ساختاری را طراحی کرده اند که چنین تسهیلاتی را برای من و شما فراهم آورد.

نمونه خیلی شایع و همگانی آن همین سایت گوگل و یا هرموتور جستجوی دیگراست. حالا همین گوگل که همه چیز را نمایه می کند آمده است و بصورت اختصاصی Google Scholar را راه اندازی کرده است که به نمایه سازی متون آکادمیک می پردازد. به این نوع از خدمات یا سرویسها، سروسیهای نمایه سازی یا Indexing service گفته می شود.

برخی دیگر از این موسسات هم آمده اند و قدری ساده تر به موضوع پرداخته اند و فقط به لیست کردن یا دسته بندی کردن مجلات پرداخته اند. برخی از این موسسات بدون توجه به اینکه فقط در کار لیست کردن باشند یا اینکه در کار ایندکس کردن یا نمایه کردن متون علمی باشند، ازنظرگستره عملکرد نیز به دو دسته تقسیم شده اند که به یک دسته از آنها سرویسهای نمایه کننده محلی یا ملی یا کشوری گفته می شود ( مثلا ایرانمدکس IranMedex یا Magiran در ایران ) و برخی دیگربصورت بین المللی عمل می کنند و برای فعالیت خود محدوده جغرافیایی درنظر نمی گیرند ( مثل گوگل اسکولار، پابمد، اسکوپوس، آی اس آی، ایندکس کوپرنیکوس و ...). به مجلاتی که در سیستمهای نمایه کننده نوع دوم نمایه شده باشند اصطلاحا مجلات دارای نمایه بین المللی یا Internationally Indexed Journal گفته می شود.

 

 

 

 

انجام پایان نامه, انجام پایان نامه حقوق, انجام پایان نامه علوم سیاسی, انجام پایان نامه روابط بین الملل, انجام پایان نامه روانشناسی, انجام پایان نامه تاریخ, انجام پایان نامه مدیریت, انجام پایان نامه مدیریت دولتی, انجام پایان نامه مهندسی شیمی, انجام پایان نامه مهندسی صنایع, انجام پایان نامه مهندسی عمران, انجام پایان نامه مهندسی مواد, انجام پایان نامه مهندسی مکانیک, انجام پایان نامه مهندسی کامپیوتر, انجام مقاله, تدوین مقاله آی اس آی,انجام  پایان نامه حقوق خصوصی,انجام  پایان نامه مدیریت بازرگانی, انجام پایان نامه مدیریت مالی

 

http://www.sepehrdaneshco.com



Institute for Scientific Information (ISI)یا "موسسه اطلاعات علمی" یک موسسه‌ی خصوصی است که توسطEugene Garfieldدر سال 1960م تاسیس شده و در سال 1992 توسط Thomson Scientific & Healthcare توسعه یافت. این موسسه نشریاتی را که در تمام جهان منتشر می‌شوند بررسی و مقالات نشریاتی را که معتبر می‌داند به منظور امکان جستجو در مراکز علمی و تحقیقاتی، فهرست می‌کند. این امکان جستجو با دریافت هزینه در اختیار استفاده کنندگان گذاشته می‌شود.

نام این موسسه "در ایران" به خاطر ارزش گذاری بر اساس آن برای ارتقای اساتید و برای دانشجویان دکترا شهرتی بیش از حد یافته است.

نشریاتی که مقالاتشان در فهرستISIثبت می‌شوند ثابت نیستند و در بررسی‌های سالانه حذف و اضافه می‌شوند. در حال حاضر حدود 16000 نشریه در این فهرست جای دارند که تعداد اندکی (حدود 40) نشریه‌ی ایرانی جزو آن‌ها هستند.

مجلات ISIمختلف از نظر اعتبار علمی، با یکدیگر بسیار متفاوتند. وجود مقاله‌ای در فهرست ISIبه خودی خود نشانگر ارزشمندی مقاله نیست. گفته می‌شود که برخی نشریات ISIبا گرفتن وجه به انتشار مقاله می‌پردازند و یا در برخی، می‌توان مقاله‌ی یک مجله‌ی دیگر را با تغییر نام مقاله منتشر کرد همچنین گفته می‌شود که بسیاری از مقالات ISIکاربردی عملی در صنعت و علوم ندارند.

 

 

انجام پایان نامه,انجام پایان نامه حقوق,انجام پایان نامه علوم سیاسی,انجام پایان نامه مدیریت,انجام پایان نامه مطالعات منطقه ای,انجام پایان نامه ارتباطات,انجام پایان نامه دکترای حقوق,انجام پایان نامه دکترای علوم سیاسی,انجام پایان نامه تاریخ,انجام پایان نامه روابط بین الملل,انجام پایان نامه مدیریت اجرایی,انجام پایان نامه روان شناسی,انجام پایان نامه مهندسی,انجام پایان نامه مهندسی صنایع,انجام مقالات,انجام پایان نامه رشته های فنی,انجام پایان نامه حقوق جزا,انجام پایان نامه حقوق بین الملل,انجام پایان نامه اقتصاد,انجام مقاله,انجام پایان نامه مدیریت مالی,انجام پایان نامه مهندسی کشاورزی

 

http://www.sepehrdaneshco.com



تحقیقات میان رشته‌ای نتیجة همکاری دو یا چند رشتة دانشگاهی برای حل یک مسأله‌علمی‌است که در دوران رواج تخصص گرایی و درعصری که بین متخصصان رشته‌های مختلف فاصله‌افتاده‌است، نگاهی وحدت گرایانه به دانش بشری دارد و درصدد ایجادارتباط منطقی بین علوم و پاسخگویی به سؤالهایی است که‌رشته‌های تخصصی به‌تنهایی نمی‌توانند جوابی برای آنها پیدا کنند.این‌رویکرد به دنبال آسیب‌شناسی تخصص گرایی محض و آشکار شدن عوارض منفی آن در دهه‌های اخیر اهمیت خاصی یافته و در مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی جهان‌مطرح‌شده‌است. تحقیقات‌ادبی نیز همیشه آمیزه‌ای از روشها و رویکردهای مختلف نظری و عملی بوده و حصرگرایی و بسنده کردن به روش و ابزار و چارچوب نظری یک علم در مطالعات ادبی به بدفهمی‌ها منجر شده است. دراین‌مقاله ضمن بررسی زمینه‌ها و عوامل گرایش به مطالعات میان رشته‌ای‌وبین مبانی این رویکرد، گونه‌هایی از پژوهشهای بین رشته‌ای که به نحوی با مطالعات ادبی گره خورده‌است، معرفی می‌شود؛از جمله مطالعات فرهنگی، تحلیل گفتمان و نشانه‌شناسی. همچنین به معرفی نمونه‌هایی از این گونه‌ها در عرصة زبان و ادبیات فارسی پرداخته می‌شود.



ادامه مطلب ...


آيا هرگز به اين موضوع فكر كرده ايد كه چگونه مي توان براي حل مسائل بيولوژيك راه حلي سريع تر با هزينه اي كمتر ارائه شود به گونه اي كه حل آن ها محدود به محيط هاي آزمايشگاهي نشود؟
علم ژنتيك (Genetics) به ما آموخته است كه مهمترين عامل در برنامه ريزي عملكرد سلول و ويژگي‌هاي موجود زنده «ژن» است. بنابراين براي توصيف و توجيه پديده هاي زيستي نيازمند شناخت ژن ها هستيم. اين شناخت مي تواند ما را براي بهبود بخشيدن به زندگي پيچيده ترين موجود يعني انسان ياري دهد.

بيوانفورماتيك حوزه نويني از دانش است كه با به كارگيري رياضيات كاربردي، آمار، علوم  کامپیوتر، هوش مصنوعي، شيمي، بيوشيمي، و زيست شناسي تلاش مي كند به مسائل زيستي در زمينه هاي سلولي و مولكولي پاسخ دهد. زمينه هاي اصلي تحقيق در اين حوزه عبارتند از:



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


انجام پایان نامه انجام پایان نامه حقوق انجام پایان نامه علوم سیاسی انجام پایان نامه مدیریت انجام پایان نامه مطالعات منطقه ای انجام پایان نامه ارتباطات انجام پایان نامه دکترای حقوق انجام پایان نامه دکترای علوم سیاسی,انجام پایان نامه تاریخ انجام پایان نامه روابط بین الملل انجام پایان نامه مدیریت اجرایی انجام پایان نامه روان شناسی انجام پایان نامه مهندسی انجام پایان نامه مهندسی صنایع انجام مقالات انجام پایان نامه رشته های فنی انجام پایان نامه حقوق جزا انجام پایان نامه حقوق بین الملل انجام پایان نامه اقتصاد انجام مقاله انجام پایان نامه مدیریت مالی انجام پایان نامه مهندسی کشاورزی
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سپهر دانش,انجام پایان نامه,انجام مقاله,انجام مقالات و آدرس sepehrdaneshco.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 9278
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1